Гарантія

Процедура приймання товару по гарантійним зобов'язанням

1. Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру;

2. Якщо товар не має повної, то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару);

3. До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з вказаною ситуацією, коли, при яких умовах проявляється даний дефект;

4. Товар, до якого немає гарантійного талону, виданого нашою організацією і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних по гарантії не приймається;

5. Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, що підтверджують купівлю товару, якщо виникають сумніви щодо його походження;

6. Клієнт привозить товар на гарантійне обслуговування за свій кошт.

Умови гарантії

На всі товари, що купуються на фірмі поширюється гарантія. Виняток становлять деякі дрібні товари (наприклад шліф шкурка, щітка–крацовка, пензлик, шпатель і т. д.).
Фірма надає гарантію, щопередбачаєтьсявиробником.

Умови гарантійного обслуговування:

1. Фірманадає гарантію на час, що зазначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки;

2. Дефекти, що виникли по вині виробника будуть усунуті на протязі двох тижнів від дати подання товару на гарантійний сервіс.

3. Товар куплений на фірмі (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;

4. Товар, що подається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування);

5. Гарантія анулюється у наступних випадках: пошкоджена гарантійнапломба, товар використовувався не за призначенням. Товар був пошкоджений під час транспортування (через використання неоригінального упакування);

6. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, що там подані;

7. Підставою гарантії є документ виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування;

8. Фірма не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час ремонту;

9. Право на гарантію має безпосередній покупець товару. Подальший перепродаж не означає перенесення прав на гарантійне обслуговування на наступного покупця.